دومین دوره آموزشی اصول بازاریابی محتوا برگزار شد.

دوره آموزشی اصول بازاریابی محتوایی در تاریخ 5 بهمن ماه 1396، جهاد دانشگاهی شریف

دومین دوره اصول بازاریابی محتوایی با استقبال خوب و سریع مخاطبین هوشیار این دانش در تاریخ پنجم بهمن ماه 1396 در محل جدید مرکز آموزش‌های پیشرفته جهاد دانشگاهی شریف برگزار شد.

واقعا تدریس در دانشگاه فرهیخته صنعتی شریف باعث مباهات و افتخار من است. دانشجویان و متقاضیان آموزشی که به این دانشگاه تشریف می آورند، از ذکاوت و هوشمندی مناسبی در توسعه فردی و حرفه‌ای خود برخوردارند و این یعنی یک چالش هیجان انگیز برای هر استادی که قصد دارد در دانشگاه شریف تدریس کند. 

بازاریابی محتوا

یک سوپرایز ویژه در دومین دوره اصول بازاریابی محتوایی شریف

دوره را با یک سوپرایز برای دانشجویان آغاز کردم. البته قصد دارم تا اطلاع ثانوی در تمامی دوره‌ها از این سوپرایز استفاده کنم و لذا با عرض پوزش نمی توانم این سوپرایز را در اینجا رونمایی کن. 

حضور بزرگان کسب و کار در این دوره‌ها برای من واقعا باعث افتخار است. در این دوره نیز آقای نجفی مدیر بازاریابی و فروش خطوط ایرلاین التحاد و مدیر بازاریابی و فروش مبل ملل به همراه مدیر عامل و مدیر بازاریابی سایت گردشگری گلستان و یک مهمان از راه دور از بندر عباس در کنار سایر مهمان‌های شریف که هر کدام صاحب کسب و کار بودند، ما را در این دوره همراهی کردند.

چاشنی داستان سرایی در آموزش تک تک مفاهیم نسبتا زیاد این دوره، علاوه بر اینکه یادگیری مفاهیم را راحت‌تر می کند باعث می شود مخاطب با هیجان و نشاط مطالب را پیگیری و دنبال کند. من این ویژگی‌ را در دوره‌هایی که برگزار می کنم از کتاب “داستان های برای کار نوشته خانم گابریل دولان” که ترجمه نموده‌ام، اقتباص کرده ام و این کار را خیلی دوست دارم و می پسندم.

سرفصل‌ها و ارائه‌های کلی همان‌هایی بود که در گزارشی از اولین دوره در مقاله قبل ارائه نمودم، البته با تغییرات و اصلاحاتی که حاصل تجربه ارائه قبلی بود. 

سرفصل های دوره:

  • شناخت محتوای ارزشمند در قالب داستان نوستالژی شله زرد
  • تشخیص محتوای مداوم و مرتبط در قالب داستانهای شب یلدا، کلاه قرمزی و سمفونی صلح استاد مجید انتظامی
  • فرایند تولید محتوا در قالب داستان جدول بیگ بنگ محتوا و کلیپ زیبای تبلیغاتی کمپانی ولو
  • شناخت انواع محتوا در قالب یک سفره پذیرایی از داستانهای کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی
  • شیوه های انتشار محتوا و بررسی شاخص‌های محتوای و اثربخشی محتوا
  • تشریح تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا
  • 7 ایستگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوا
  • و در نهایت معرفی منابع

اینها سرفصل ها و موضوعاتی بود که در طول دوره آنها را مرور کردیم.

بازاریابی محتوا

خیلی حیف شد که عکس های خوبی که در این دوره گرفته بودیم را به دلیل خراب شدن دستگاه از دست دادیم. 

 نظر برخی از مخاطبین دوره را در ادامه تقدیم می کنم:

بازاریابی محتوا

با سلام و احترام ؛

استاد محمدي عزيز با اينكه شغل سازماني من در شركت (مدير اجرايي) مي باشد و امور فروش به دست بخش بازرگاني هست اما مطالب ارائه شده در بحث شما خيلي جامع و عالي بود طوريكه اگر بخوام فعاليت اقتصادي داشته باشم به من كلي كمك ميكنه و نكته جالب توجه اينه كه پس از كلاس شما در مورد تبليغاتي كه ميبينم نظر دارم و كمي تخصصي نقدشون ميكنم. ممنونم از كلاس خوبتون. در بحث هاي مديريت پرسنلي و اجرايي و NBM هم اگر كلاسي بود كه ميتونست به من كمك كنه خوشحال ميشم معرفي بفرماييد.

ارادتمند رام برزين .

*******

بازاریابی محتوا

سلام بهداد نجفي هستم، جهت دريافت فايلها مزاحم شدم. كلاس بسيار عالي و آموزنده بود. در بحث توليد محتوا و كانتنت ماركتينگ مي تونيم براي كمپينهامون در خدمت شما باشيم؟

*******

بازاریابی محتوا

سلام وقت بخیر. نبی زاده هستم از شرکت کننده های دوره اصول بازاریابی محتوا از بندرعباس. محتوا عالی بود و کاربردی سپاس از زحماتتون.

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

بازاریابی محتوا همه آنچیزی است که من به آن علاقه دارم و عاشقانه آن را دنبال می کنم.

دورهای آموزشی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف هر کدام داستان خودشون رو دارند. توصیه می کنم اونها رو دنبال کنید.

100% هر کسی داستان خودشو داره

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.