تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی فرایند نگارش آگهی های تجاری با اصول تبلیغاتی است و تبلیغ نویسان مسئولیت متون روی بیلبوردها، کاتالوگ، بروشور، ایمیل و وب سایت‌ها را برعهده دارند.

مهارت و هنر تبلیغ نویسی

با نوشتن یک جمله رویایی برای کسب و کارها ، پول پارو کنید.
با مطالعه این مقاله 12 دقیقه‌ای شما به رازی پی خواهید برد که چگونه با یک تبلیغ درست و حرفه ای و یک عنوان جذاب پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید. در هر شغلی که هستید و هر بیزینسی که دارید این مهارت و هنر اکتسابی به کمک‌تان می آید و شما را موفق می کند.
داستان واقعی ثروتمند شدن با یک جمله رویایی را  پدر علم تبلیغات دیوید اُگیلوی و پدرت تبلیغات مدرن آلبرت لاکسیر بیان می کنند. اُگیلوی می‌گوید فاصله شما تا ثروت یک تبلیغ موفق است و لاکسیر 90% موفقیت یک آگهی خوب را عنوان آن می داند.
خلاصه این دو جمله می شود این راز که ”نوشتن یک عنوان رویایی در آگهی مساوی است با کسب ثروت فراوان برای شما”  و این یعنی مهارت و هنر تبلیغ‌نویسی، همه ‌اش همین است. امتحانش رایگان است و نتیجه اش خلق ثروت.
راز ثروتمند شدن شما در همین یک جمله است:
تبلیغ نویسی، یک کسب و کار رویایی و پردرآمد و ثروت آفرین است؛ این شغل آینده شما است.
تبلیغ نویسی 

اجازه بدهید از یک داستان واقعی شروع کنم:

هر وقت دلش می خواهد از خواب بیدار می‌شود، ورزش صبحگاهی، باشگاه رفتن عصرگاهی، منزل بزرگ و مناسب، خودروی مناسب، محل کارش یکی از اتاق‌های خانه است و اصلی ترین وسیله کارش یک لب تاب است. به قول خودش هر وقت دلش بخواهد به خودش مرخصی می‌دهد. شغلش این بود، پارو کردن پول:  او یک تبلیغ نویس حرفه ای آزاد! بود.
شغلی که نیاز به سرمایه ای زیادی ندارد، هم می‌توانید تمام وقت کار کنید و هم پاره وقت، نیاز به تحصیلات آکادمیک خاصی ندارد، البته نیاز دارد که شما اهل مطالعه کردن باشید. شغلی که به شدت خدماتش مورد نیاز جامعه و کسب و کارها است و این تقاضا هر روز رو به رشد است. شغلی پر تقاضا و بسیار پردرآمد.
تبلیغ نویسی فرایند نگارش آگهی های تجاری با اصول تبلیغاتی است و تبلیغ نویسان مسئولیت متون روی بیلبوردها، کاتالوگ، بروشور، ایمیل و وب سایت‌ها را برعهده دارند.

تبلیغ نویسی

از او پرسیدم چه شایستگی هایی برای تبدیل شدن به یک تبلیغ نویس مورد نیاز است؟

پاسخ به این سوال را قاطعانه داد: هیچ!!! برخی از تبلیغ نویسان دارای مدارک دانشگاهی هستند در حالیکه اغلب افراد شاخص و مطرح در این حوزه حتی تحصیلات دبیرستان را هم به پایان نبرده اند! برخی از تبلیغ نویسان فقط 18 ساله هستند و برخی از آنها بازنشسته اند. برخی از آنها در خانه کار می‌کنند و برخی در محیط تجاری به کسب و کار مشغولند. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، یک دستگاه کامپیوتر با اتصال به اینترنت است و هر چیز دیگر را می‌توانید بیاموزید. اگر شما توان نامه نوشتن به دوست خود را دارید، شما تمام شایستگی مورد نیاز برای ورود به " بازار تبلیغ نویسی " را دارا هستید!!!
و این یک رویا نیست، یا یک راه کلاهبرداری. امتحانش رایگان است. جستجویی در اینترنت انجام دهید و به تبلیغ‌نویسان حرفه ای زنگ بزنید و تعرفه های کارهایشان را جویا شوید. بگویید برای کسب و کارتان دو صفحه آگهی تبلیغ نویسی می‌خواهید. مطمئن هستم پس از پایان مکالمه می گویید چرا خودم شغلم را رها نکنم و یک تبلیغ نویس حرفه ای نشوم.
از او پرسیدم آیا درست است که درآمد ماهانه شما حدود 30 میلیون تومان در ماه است؟ و همکاران حرفه ای شما هم چنین درآمدی دارند؟
جواب داد: بله! وبسیاری از تبلیغ نویسان به این هدف دست یافته اند! اما این موضوع به میزان تلاش شما و زمانی که برای آن صرف میکنید بستگی دارد. به عنوان مثال، یکی از تبلیغ نویسانی که من او را می‌شناسم زمان درخور توجهی را به کار اختصاص می‌دهد و ماهانه درآمدی 50 میلیون تومانی دارد.
یک تبلیغ نویس آزاد دیگر از آن هم فراتر رفته است، او  استعداد ویژه ای در تبلیغ نویسی دارد و یک شبکه عالی و معرکه از کسب و کار را توسعه داده است. او با تعدادی از شرکت‌های بزرگ مذاکره کرده و قراردادهای بسیار و سودآور با آنها منعقد کرده و  درآمد سالیانه خود را به یک میلیارد تومان در سال رسانده است!!!
اگر شما تمایل به فعالیت تمام وقت نیز ندارید، بازهم خوب است و شما می توانید زندگی شغلی پاره وقت مناسبی برای خود تدارک ببینید. یک مثال دیگر از تبلیغ نویسانی که می‌شناسم مادری است که با دو فرزندش به تنهایی زندگی می‌کنند و با توجه به آنکه باید از بچه هایش مراقبت کند، روزانه 4 ساعت برای کسب و کارش وقت می‌گذارد و توانسته است به درآمد 70 میلیونی در سال دست یابد.
و اما توصیه ما به شما؛
هرگز زمانی مثل الان مناسب برای ورود به عرصه تبلیغ نویسی وجود نداشته است. شنیده‌اید که می‌گویند طرف خوب موقع وارد بازار شده، زمانی آمده که دست زیاد نبوده، الان همان موقع است. شرکت‌ها به شدت تمایل دارند تا از تبلیغ نویسان برای افزایش فروش محصولات و خدماتشان کمک بگیرند.
همین امروز آغاز کنید و فرصت را از دست ندهید و به سرعت به یک تبلیغ نویس که به همکاری دعوت شده است تبدیل شوید. ما شما را به همکاری دعوت می کنیم. تبلیغ نویس حرفه ای شوید و ما پروژه به شما سفارش می‌دهیم.

هدف از دوره تبلیغ نویس حرفه‌ای چیست؟

هدف تبدیل شدن به یک تبلیغ نویس حرفه‌ای برای کسب و کارهای مختلف و پول پارو کردن است.
تبلیغ نویسی

واقعیت‌های موجود در خصوص تبلیغ نویسی چه هستند؟

اول اینکه: مردم دیگر حوصله و صبر ندارند و تنها 3 ثانیه به شما فرصت می‌دهند تا با یک عنوان خوب نظرشان را جلب کنید. شما باید بتوانید این 3 ثانیه را به 30 ثانیه، 30 دقیقه و بیشتر تبدیل کنید. یعنی به اندازه ای که احتیاج دارید تا مخاطب رفتاری که شما انتظار دارید، انجام دهد. و این یک نکته کلیدی است که کسب و کارها به آن پی برده اند و لذا در به در به دنبال کسانی می گردند که بتوانند با تبلیغ نویسی این زمان‌ها را برایشان به ارمغان بیاورند.
دوم اینکه: تبلیغ نویسی هم یک هنر است و هم یک مهارت. در یادگیری هر هنری دو چیز مهم وجود دارد: اول اصول و دوم روش‌ها.  مهارت نیز با تمرین اصولی و زیر نظر استاد کاملا اکتسابی است و این یک خبر خوش است برای کسانی که به دنبال یک کار راحت، جذاب و پردرآمد می‌گردند و فکر می کنند که استعداد خاصی ندارند.
سوم اینکه: کسب و کارها بخصوص کسانی که کسب و کار اینترنتی دارند متوجه این جمله معروف شده‌اند که “تا زمانی که از همان روش های قبلی استفاده کنند، همان نتایج قبل را به دست می‌آورند.” لذا آنها به دنبال روش‌ها و محتواهای جدید و جذاب هستند. اینجا است که پای یک تبلیغ نویس حرفه‌ای به داستان باز می‌شود.
چهارم اینکه: شکست بسیاری از کسب و کارها در فروش است. محصول خوب و خدمات خوب دارند اما نمی توانند بفروشند. نهایی کردن فروش را بلد نیستند. نمی‌توانند به صورت اثربخش بفروشند  و ترغیب مشتری به خرید برایشان تبدیل به کابوس شده است.
پنجم اینکه: وقتی با صاحبان کسب و کارها صحبت می کنیم و از آنها می خواهیم در خصوص محصولاتشان صحبت کنند، آنها به راحتی در خصوص ویژگی‌های محصولاتشان صحبت می کنند ، اما! ........ اما واقعا جای تاسف دارد وقتی که از آنها می‌خواهیم ارزش‌های محصولات و خدماتشان را نام ببرند، مجددا مثل اینکه با یک آدم خنگ طرف هستند دوباره ویژگی‌های محصولاتشان را نام می‌برند. آنها آگاه نیستند که، این ویژگی‌های محصول نیست که مشتری را ترغیب به خرید می کند بلکه پارامتر مهمی که باعث تصمیم خرید می شود ارزشی است که مشتری از محصولات و خدمات به دست می آورد.
ششم اینکه: بسیار از ما آدم‌ها دوست داریم بیشتر و باکیفیت تر از بقیه زندگی کنیم. بیشتر فیلم ببینیم، بیشتر تفریح کنیم،‌ بیشتر برای خانواده وقت بگذاریم، بیشتر برای یادگیری و رشد خود وقت بگذاریم، بیشتر بدانیم، دیدگاه وسیع‌تر و جهان بینی بهتری داشته باشیم. اما در عمل سال‌ها است که در جا می زنیم. همه منتظر روز شنبه هستیم. روزی که یک زمانی خواهد آمد. انشالله بعد از دبیرستان، بعد از دانشگاه، بعد از ازدواج،‌بعد از تمام شدن قسط این وام، بعد از سرکار رفتن و ... و همچنان منتظریم.
هفتم اینکه: هجوم بالای افراد برای راه اندازی کسب  و کار اینترنتی رویاهای خود بسیار سرسام آور و شدید شده است. هر روز که از خواب بلند می‌شوید یک کسب و کار اینترنتی یا یک استارت آپ شما را غافل گیر می‌کند. این کسب و کار اینترنتی یا استارت آپ از میان هزاران گزینه سر درآورده‌اند و مابقی شکست خورده‌اند. حتی خیلی از شکست خورده ها محصولات خاص و ناب و خوبی داشتند اما!......... اما نمی دانستند که ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک تاجر الکترونیک چیست، آنها تشنه اند که بدانند.

گزینه های پیش روی شما با تبلیغ نویسی:

اولین گزینه اینکه: ما در دوره‌ها و محصولات آموزش تبلیغ نویسی به شما یاد می دهیم که چگونه با قانون و راز 3، 12، 12، 12، 60، 180، 300 نظر مخاطبینتان را جلب کنید و آنها به شما اهمیت بدهند.
دومین گزینه اینکه: در دوره تبلیغ نویسی شما ضمن آشنایی با اصول، روش‌ها و تکنیک‌های این مهارت با چگونگی بکار گیری آنها نیز آشنا می شوید و با تمرین کنار اساتید امر به یک تبلیغ نویس حرفه‌ای تبدیل می شوید.
سومین گزینه اینکه: با فراگیری آموزش‌های تبلیغ نویسی شما با نحوه  و چگونگی داستان‌سرایی برای کسب و کارها آشنا می‌شوید، داستان سرایی ابزاری است که روش‌های قبلی تبلیغ را کنار می زند و حرف‌های جدید و جذاب برای کسب و کارها و مشتریانشان به ارمغان می آورد.
چهارمین گزینه اینکه: تبلیغ نویسی دو بال بزرگ دارد. بال ترغیب و بال اثربخشی، یک تبلیغ نویس حرفه ای با طراحی این بال ها برای کسب و کارها فروش آنها را تضمین می‌کند. او با نوشته های جادویی و اثربخش خود و با ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان، آنها را ترغیب به خرید می‌کند و فروش تضمین می‌شود. دوره تبلیغ نویسی چنین بال‌های به شما هدیه می دهد.
پنجمین گزینه اینکه: تبلیغ نویسان حرفه‌ای کسانی هستند که با نکته سنجی و ریز بینی و با عمیق شدن در محصولات و خدمات و آگاهی یافتن نسبت به آنها، به راحتی ارزش‌هایی را که این محصولات و خدمات برای مشتریان به همراه دارند را شناسایی کرده و در قالب رویاهای مشتریان داستان سرایی می کنند و این یعنی تسلط بر فرمان تصمیم گیری خرید مشتری. دوره تبلیغ نویسی راز چگونگی پی بردن به ارزش‌های محصولات و خدمات و چگونگی بیان آن در قالب رویاهای مشتریان را به شما می آموزد.
ششمین گزینه اینکه: تبلیغ نویسان حرفه ای بیشتر و با کیفیت تر از دیگران زندگی می کنند، آنها وقتشان در اختیار خودشان است. آقای خودشان هستند، حتی اگر خانم باشند! تبلیغ نویس حرفه‌ای مانند یک بدن‌ساز و بادی بیلدینگ‌ کار حرفه‌ای یا مثل یک خواننده حرفه‌ای برای خود برنامه توسعه و رشد دارد. او باید فیلم‌های بیشتری ببیند، به مکان‌های مختلفی سفر کند، کتاب‌ها و رمان‌های زیادی بخواند، ورزش‌های بیشتری را امتحان کند، با آدم‌های معروفی نشست و برخاست کند، وقت بیشتری را به استراحت و درکنار خانواده بودن سپری کند و اینها یعنی زندگی بیشتر و باکیفیت‌تر. در دوره تبلیغ نویسی حرفه‌ای با چگونگی برنامه ریزی زندگی و اهداف بلند مدت یک تبلیغ نویس حرفه‌ای آشنا می‌‌شوید و یاد می‌گیرید با کیفیت تر و بیشتر زندگی کردن را.
هفتمین گزینه اینکه: یک تاجر الکترونیک باید بداند که یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزارهایی که باید به آن مجهز باشد تا بتواند فروش خوبی در کسب و کار خود و نمایش آن به مشتریان و مخاطبینش داشته باشد، ابزار تبلیغ نویسی حرفه ای است. یک تبلیغ نویس که به خوبی آموزش دیده باشد می‌تواند به استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی کمک کند تا تجارت الکترونیک حرفه ای داشته باشند و محصولات خوب و با کیفیت‌شان را به خوبی به نمایش بگذارند و بفروشند.
و تمام این گزینه های بالا، دلائلی هستند که کسب و کارها به سمت شما  و خدماتتان به عنوان یک تبلیغ نویس حرفه ای هجوم می آورند و شما را ثروتمند می کنند. پس دیگر بهانه‌ای ندارید، همین الان اقدام کنید. شنبه ای در کار نخواهد بود!!!
تبلیغ نویسی

برنامه عملیاتی برای تبدیل شدن به یک تبلیغ نویس حرفه‌ای:

برای اینکه تبدیل به یک تبلیغ نویس حرفه ای شوید توصیه ما این است که در دوره‌های آموزشی کاربردی این حوزه شرکت کنید تا بتوانید برنامه عملیاتی این حوزه را فرا بگیرد.
 
100% هر کسی داستان  خودشو داره!