ویدئو موفق تبلیغات اپلیکشن شمیم سلامتی

ویدئو موفق تبلیغات اپلیکشن شمیم سلامتی که داستان سرایی فوق العاده زیبا، طنز گونه و نوستالژیک رو دنبال می کنه.

اما چرا می‌گوییم موفق؟ فقط کافیه میزان دانلود و سرعت انتشار این ویدئو را در ترندهای شبکه های اینترنتی و اجتماعی دنبال کنید.

استفاده از فضا و صداگزاری فیلم‌های دهه 40 و 50 که برای بسیاری از بزرگسالانه به صورت یک نوستالژی مطرح هستند، باعث شده مخاطب به خوبی با این ویدئو ارتباط برقرار کند. یعنی درگیر کردن احساس مخاطب با محتوا.

در طول ویدئو می بینیم که استفاده از راه‌های نادرست تامین دارو مثل ناصرخسرو باعث آسیب بیشتر می‌شود و این راه ‌ها قابل اعتماد نیستند، در اینجا احساس ترس مخاطب تحریک می‌شود و این بهترین و قوی ترین حسی است که شما با آن می توانید مخاطب را ترغیب به یک رفتار کنید. و آن رفتار استفاده از اپلیکشن شمیم سلامتی است.

این کار یک کار زیبا و قشنگ در حوزه تولید محتوا بود. البته یک توصیه هم به مدیران اپلیکشن شمیم سلامتی دارم و اون هم  اینکه یکی دیگر از شاخص‌های محتوای ارزشمند در بازاریابی محتوا تداوم و جریان محتوا است، لذا ادامه ماجراهای اپلیکشن شمیم سلامت نباید به دست فراموشی سپرده شود.

و یک پیشنهاد هم اینکه شمیم سلامتی بایستی در کنار تولید این تیپ محتواها یک نظرسنجی هم در وب سایت خود قرار دهد و نظر مخاطبین را چه در مورد محتوا و چه در مورد میزان رضایت از اپلیکشن قرار دهد و خروجی این محتواها را به سمت محتوای تعاملی پیش ببرد.

شمیم سلامتی داستان خودشو داره!

100% هر کسی داستان خودشو داره!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.