آموزش بازاریابی محتوا

هدف از محتواهای آموزش بازاریابی محتوا، ایجاد درک روح بازاریابی محتوایی به صورت 100% مفهومی و کاربردی است. این یک نسخه تضمینی است.

01 مرداد 1397

یک مطالعه و درک سه مفهوم بسیار کلیدی در کسب وکار اینترنتی

بازاریابی محتوایی، بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت تجربه مشتری ، سه مفهوم بسیار کلیدی در کسب و کارهای اینترنتی هستند که حتما بایستی درک مناسبی از آنها داشت. درک این سه مفهوم می...

11 تیر 1397

آیا واقعا بازاریابی محتوایی به درد همه کسب و کارها می خورد؟

مجله کسب و کار هاروارد در فوریه 2014 مقاله ای با عنوان ’ آمیخته های تاثیرگذاری خود را بشناسیم‘ را منتشر کرد. در این مقاله به اهمیت و جایگاه محتوا و سرویس های ارائه اطلاعات...

04 تیر 1397

داستان سرایی در برند و نقش آن در شعار و لوگوی ایران کانتنت مارکتینگ

100% هر کسی داستان خودشو داره! داستان روزی که شعار برای وب سایت ایران کانتنت مارکتینگ انتخاب کردم‏، به نوبه خود می‌تونه جالب باشه. اعتقاد من به اینکه داستان سرایی در کسب و کار...

28 خرداد 1397

بازاریابی محتوا ابزاری قدرتمند در بازاریابی خلاقانه

در این مقاله قصد دارم نقش و جایگاه بازاریابی محتوایی را در ایجاد بازاریابی خلاق بررسی کنم. فيلپ كاتلر،‌ برجسته‌ترين صاحب‌نظر در رشته بازاريابي در کتاب مدیریت بازاریابی خود،...

21 خرداد 1397

داستان سرایی در کسب و کار و بازاریابی محتوایی

داستان سرایی معجون معجزه آسایی که رونق و توسعه کسب و کار شما را تضمین می کند. یک داستان سرایی واقعی و پرهیجان که می تواند زندگی حرفه‌ای و شخصی شما را دگرگون کند: هیچگاه 9...

14 خرداد 1397

داستان سرایی و چند ترفند ساده برای اثربخش تر شدن بازاریابی محتوا

برای اینکه داستان سرایی در بازاریابی محتوایی ما اعتبار و اثربخشی بیشتری کسب کند، به چند تکنیک یا ترفند ساده نیاز دارید. داستان سرایی در بازاریابی محتوا با استفاده از تجربه ها...

07 خرداد 1397

داستان سرایی در بازاریابی محتوا چگونه اتفاق می افتد؟

من اصلا بلد نیستم داستان بنویسم، تکلیف چیه؟ آیا باید یک دوره داستان نویسی برم؟ زمانی که من در خصوص داستان سرایی در کسب و کار و در بازاریابی محتوا صحبت می کنم، این سوال ها را...

31 اردیبهشت 1397

داستان سرایی چرا از نان شب واجب تر است؟

سيرس (الهه‌ يوناني)، به اوديسه خبر داد که کشتي او از جزيره‌ سيرنس خواهد گذشت که آواز خوش مقاومت‌ناپذيرش مي‌تواند ملوانان را بفريبد تا بدان سو پارو بزنند و به صخره‌ها برخورد...

24 اردیبهشت 1397

بازاریابی محتوا و روش تحقیق در خصوص مخاطب

شناخت مخاطب یکی از سخت ترین قسمت ها و اصلی ترین قسمت تدوین یک استراتژی محتوا است. در این مقاله سعی داریم داستانی برای شناخت مخاطب و روش تحقیق برای شناخت بهتر آنها در تدوین...

07 اسفند 1396

اصول بازاریابی محتوا

{{شاه بیت غزل بازاریابی، بازاریابی محتوا است. اگر می خواهید محصولات، خدمات و یا برندتان را بازاریابی کنید و یا خوب بفروشید محکوم هستید که دانش بازاریابی محتوا را فرا بگیرید.}}...